Świdnica, dnia 25.03.2021 r.

ZGPGM.6733.1.2021(1)

 

 

ZAWIADOMIENIE

O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

 

            Zgodnie z art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020r.,  poz. 256 z późn. zm.)  oraz art. 53 ust.1 ustawy z  dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r., poz. 293 z późn. zm.)

 

z a w i a d a m i a m,

 

że na wniosek firmy Usługi w Zakresie Projektowania Robert Szczepanek, ul. Boduena 2/1, 58-100 Świdnica, z dnia 24.03.2021 r., wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego p.n. budowa placu zabaw wraz infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu” planowanej do realizacji w granicach działek nr 120/2, nr 123 obręb Jagodnik (wieś Jakubów).

W związku z powyższym, uwagi dotyczące postępowania strony mogą wnieść osobiście lub na piśmie do tut. Urzędu, w terminie 7 dni od daty otrzymania/publikacji niniejszego zawiadomienia.

  

 

 z upoważnienia Wójta

    /-/Bartłomiej Strózik  

Zastępca Wójta    

 

 

Otrzymują:

  1. Usługi w zakresie Projektowania Robert Szczepanek,
  2. Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  3. Wójt Gminy Świdnica
  4. Sołtys wsi Jakubów,
  5. Tablica ogłoszeń tut. Urzędu,
  6. BIP www.bip.gmina.swidnica.pl.

 

Sprawę prowadzi: Alicja Madej, 74/852-30-67 wew. 108

Główny Biuletyn Informacji Publicznej