Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zadania pn.: „Świadczenie usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet na łączach stałych”.
- Szczegóły
- Jedynym kryterium oceny ofert będzie zaoferowana całkowita cena brutto.
- Ostateczny termin rozpoczęcia świadczenia usługi to 01.01.2023 r., godz. 7:00.
- Zaoferowana całkowita cena brutto zawierać ma także wszystkie koszty dodatkowe, jeżeli takowe wystąpią, wymagane do rozpoczęcia świadczenia usługi (np. opłata przyłączeniowa itp.).
- Oferent zawrze w umowie zobowiązania do świadczenia usługi z poziomem usługi nie gorszym niż:
- dokument/ dokumenty potwierdzające sposób reprezentowania Wykonawcy i umocowanie do podpisania oferty (np. KRS lub zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej potwierdzone za zgodność z oryginałem lub pełnomocnictwo).
- Zobowiązuję się do wykonania zadania „Świadczenie usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet na łączach stałych”.
Zaoferowana cena netto za zadanie: ………………………........................................ zł, (słownie: ..................................................................................................................................................................)
zaoferowana cena brutto za zadanie: : ………………………........................................ zł, (słownie: ..................................................................................................................................................................) - Zobowiązujemy się do wykonania zamówienia w terminie do .................., zgodnie z warunkami zawartymi w zaproszeniu ofertowym.
- Akceptujemy warunki płatności określone w zaproszeniu, tj.: płatność za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi w terminie do ............. dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
- Przedmiot zamówienie zrealizujemy sami / przy udziale następujących podwykonawców*:
- przedmiot prowadzonej działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia,
- w stosunku do naszej firmy nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości,
- posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie,
- dysponujemy potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,
- nasza sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia należyte wykonanie zamówienia,
- nie posiadamy zaległości wobec ZUS i Urzędu Skarbowego.
Świdnica, dnia 12.12.2022 r.
………………………………………………………………
Pieczęć Zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
Działając w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz.1129 z późn. zm.), z uwagi na wartość zamówienia, które nie przekracza kwoty 130 000,00 zł, zwracamy się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę za wykonanie zamówienia pn.: „Świadczenie usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet na łączach stałych”.
Zamawiający:
Urząd Gminy Świdnica, ul. B. Głowackiego 4. 58-100 Świdnica, tel./fax.: 74 852 30 67
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci lnternet na łączach stałych z przepustowością symetryczną minimum 100 Mbps w lokalizacji: Urząd Gminy Świdnica, ul. Bartosza Głowackiego 4, 58-100 Świdnica.
Okres realizacji zamówienia:
Od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2025 r.
Istotne warunki zamówienia:
a) Czas reakcji na zgłoszenie awarii: 8 godzin od momentu zgłoszenia.
b) Czas usunięcia awarii: 24 godziny od momentu zgłoszenia.
c) Dostępność usługi w skali roku 98.50%
d) Kary umowne z tytułu awarii (miesięcznie): 1%
e) Kary umowne z tytułu niedostępności (rocznie): 0,08% (awarię oznacza zdarzenie, kiedy ze względu na stratę pakietów przekraczającą 15% usługa jest niedostępna przez co najmniej 60 kolejnych minut z powodu wadliwości internetowej sieci szkieletowej dostawcy usługi lub urządzeń transmisyjnych, które są bezpośrednio dostarczane przez dostawcę usługi, oraz które zapewniają łączność routera zamawiającego z routerem dostawcy usługi).
f) Publiczny adres IP przydzielony Zamawiającemu w momencie rozpoczęcia świadczenia usługi.
5. Oferent zapewni całodobowy kontakt telefoniczny oraz przez pocztę e-mail do pomocy technicznej, w celu: zgłaszania awarii i problemów dotyczących świadczonej usługi.
6. Oferent zapewni całodobowe monitorowanie łącza, a także informowanie klienta o potencjalnej awarii alternatywną drogą komunikacji. np.: telefon. fax, sms.
7. Oferent zapewni całodobowy dostęp do statystyk utylizacji łącza.
8.Płatność za usługę dokonywana będzie w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Okresem rozliczeniowym, za który wystawiana będzie faktura jest jeden miesiąc kalendarzowy.
9. Przed upływem terminu składania ofert. w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy odpowiedzieli na niniejsze zaproszenie.
10. Oferent dołączy do oferty projekt umowy, którą przygotuje z uwzględnieniem istotnych warunków zamówienia.
11. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty.
12. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Ireneusz Filiacz tel. 74/852-30-67 wew. 305, e-mail: informatyk@gmina.swidnica.pl.
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzona w języku polskim należy przesłać na adres e-mail: informatyk@gmina.swidnica.pl.
W tytule e-maila należy wpisać „Oferta na świadczenie usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci lnternet na łączach stałych”.
Do oferty należy dołączyć:
Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe sporządzenie oferty i złożenie jej w prawidłowy sposób.
Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 20.12.2022 r. do godz. 15.30 poprzez pocztę e-mail na adres podany powyżej.
Załącznik nr 1
………………………………………….
( miejscowość, data )
………………………………………………
( pieczęć firmowa wykonawcy )
Urząd Gminy Świdnica
ul. B. Głowackiego 4
58-100 Świdnica
FORMULARZ OFERTOWY
nazwa zadania: .....................................................................................................................................
Pełna nazwa wykonawcy:
...............................................................................................................................................................
Adres siedziby wykonawcy:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Tel.: ………………………………………………… adres e-mail: ......................................................
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 12.12.2022 r. „Świadczenie usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet na łączach stałych” zobowiązuję się wykonać przedmiotowe zadanie zgodnie z warunkami określonymi w zaproszeniu ofertowym.
1) ……………………………………………………………………………………………………………………………………………
(nazwa / firma, dokładny adres podwykonawcy)
2) ……………………………………………………………………………………………………………………………………………
(nazwa / firma, dokładny adres podwykonawcy)
5. Oświadczamy, że sposób reprezentacji spółki/konsorcjum* dla potrzeb niniejszego zamówienia jest następujący: pełnomocnictwo lub umowa konsorcjum wskazująca lidera.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami zaproszenia ofertowego i nie wnosimy do niego żadnych zastrzeżeń.
7. Zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy, której projekt załączamy do niniejszej oferty, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
8. Oświadczamy, że:
9. Wszelką korespondencję w sprawie niniejszego postępowania należy kierować na poniższy adres:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
10. Ofertę niniejszą składamy na ...............kolejno ponumerowanych stronach.
11. Załącznikami do niniejszej oferty są:
1) Parafowany projekt umowy.
*niepotrzebne skreślić
……………………………………. dnia ....................