Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji ogłasza zapytanie ofertowe o cenę za wykonanie zamówienia pn. „Roboty renowacyjne i naprawcze płyty boiska sportowego w miejscowości Pszenno"
- Szczegóły
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót renowacyjnych i naprawczych płyty boiska sportowego o wymiarach 68m x 100m w miejscowości Pszenno, obejmujących: wertykulację mechaniczną wzdłuż i w poprzek płyty boiska, aerację bolcową – nakłuwanie do 15 cm, piaskowanie – piasek trakcja 0-2 mm płukany, szczotkowanie, nawożenie wieloskładnikowym nawozem mineralnym NPK, dosiew trawy sportowej, oprysk na chwasty na powierzchni płyty boiska wraz ze strefą bezpieczną i zakolami za bramkami.
- Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.
- Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100 pkt.
- Oferty oceniane będą punktowo.
- Maksymalna liczba punktów, jaką po może uzyskać oferta, wynosi 100 pkt.
- Kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom punkty przyznawane będą według zasady:
Cena oferty najniższej
Cena (C) = ---------------------------- x 100
Cena oferty badanej
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto.
- Zamawiający będzie przyznawał punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy założeniu, że jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „0” do „4” końcówkę tą pomija się, a jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „5” do „9” to liczbę na drugim miejscu po przecinku podwyższa się o „1”.
- Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
- Zamawiający dopuszcza dokonanie w ofercie Wykonawcy poprawy oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych bez konieczności informowania Wykonawcy o ich dokonaniu.
- Płatność za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi jednorazowo w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru robót.
- Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśnienia treści złożonej oferty.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
- Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania tylko Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
- Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
- Zamawiający podpisze z wybranym Wykonawcą umowę, której projekt stanowi załącznik nr 2.
- Do umowy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót.
- Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Krzysztof Jas , tel. 748523067, wew. 312, e-mail: goksir@goksir.swidnica.pl
- Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcą na adres poczty elektronicznej wskazany w ofercie.
- Ofertę należy złożyć do dnia 22.09.2025 r. do godz. 14.30 w następujący sposób: przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego:
ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Świdnicy pokój 314. - Za datę złożenia oferty rozumie się datę jej wpływu lub złożenia do siedziby Zamawiającego, a nie datę nadania przesyłki zawierającej ofertę.
- Przedmiotem umowy jest wykonanie zadania „Roboty renowacyjne i naprawcze płyty boiska sportowego w miejscowości Pszenno” o wymiarach 68m x 100m obejmujące: wertykulację mechaniczną wzdłuż i w poprzek płyty boiska, aerację bolcową – nakłuwanie do 15 cm, piaskowanie, szczotkowanie, nawożenie nawozem wieloskładnikowym nawozem mineralnym NPK, dosiew trawy sportowej, oprysk na chwasty na powierzchni płyty boiska wraz ze strefą bezpieczną i zakolami za bramkami.
- Integralną część niniejszej umowy stanowią zapytanie ofertowe oraz oferta Wykonawcy.
- Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości ................................... zł (słownie: .................................................................................................) brutto, zgodnie ze złożoną ofertą.
- Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy.
- Podstawą do wystawienia faktury VAT jest protokół odbioru bez uwag podpisany przez Zamawiającego.
- Płatność za fakturę VAT będzie dokonana jednorazowo przelewem z konta Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Świdnicy na konto Wykonawcy wskazane w fakturze w terminie do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Błędnie wystawiona faktura VAT lub brak protokołu odbioru spowodują naliczenie ponownego 30-dniowego terminu płatności od momentu dostarczenia poprawionych lub brakujących dokumentów.
- Faktury winny być wystawione następująco:
- Za dzień dokonania płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- Opóźnienie w zapłacie należności powoduje obowiązek zapłaty odsetek ustawowych.
- Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktur VAT bez swojego podpisu.
- Podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników
w takim samym zakresie jak za swoje działania. - Wypłata wynagrodzenia wykonawcy, uwarunkowane jest przedstawieniem przez niego dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom.
- Dowodem potwierdzającym dokonanie zapłaty będzie wydruk z konta bankowego Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy potwierdzający otrzymanie przelewu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania rozliczeń pomiędzy Wykonawcą
a Podwykonawcą oraz dalszym Podwykonawcą w formie gotówkowej. - Wykonawca zwraca się z wnioskiem do Zamawiającego o wyrażenie zgody na podwykonawcę, który będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca wraz z wnioskiem przedstawia umowę lub jej projekt. Umowa lub projekt umowy pomiędzy Wykonawca a podwykonawcą powinien w szczególności zastrzegać spełnienie przez podwykonawcę wymagań związanych z gwarancją i rękojmią, a termin płatności na rzecz podwykonawcy nie może być dłuższy niż 20 dni od dnia doręczenia faktury (rachunku).
- Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego i Wykonawcy.
- Gwarancja na wykonany przedmiot umowy wynosi 12 miesięcy i liczona będzie od dnia podpisania przez Zamawiającego bezusterkowego odbioru końcowego.
- Zamawiający powiadomi e-mailem na adres poczty elektronicznej ..................................... Wykonawcę o wszelkich ujawnionych wadach w terminie 14 dni od dnia ich ujawnienia.
- Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia zgłoszenia zawiadomienia o ujawnionych wadach, przy czym za dzień przyjęcia zgłoszenia rozumie się dzień odbioru zawiadomienia przesłanego drogą listowną lub dzień wysłania zawiadomienia pocztą elektroniczną na adres wskazany w ust. 2.
- Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
- Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie:
- Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy lub jej części w następujących przypadkach:
- Termin wykonania przedmiotu umowy: do dnia 10.10.2025 r.
- Za dzień wykonania przedmiotu umowy Zamawiający rozumie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez uwag.
Świdnica, dnia 12.09.2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji ogłasza zapytanie ofertowe o cenę za wykonanie zamówienia pn. „Roboty renowacyjne i naprawcze płyty boiska sportowego
w miejscowości Pszenno". Z uwagi na wartość zamówienia, która nie przekracza kwoty 130 000,00 zł, do przedmiotowego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320).
I. Zamawiający:
Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji, ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, tel. 748523067.
II. Przedmiot zamówienia:
III. Termin realizacji zamówienia:
Do dnia 10.10.2025 r.
IV. Istotne warunki zamówienia:
Cena winna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
V. Sposób przygotowanie oferty:
1. Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie/opakowaniu i opisać: Nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, napis:
Zapytanie ofertowe pn.:
„Roboty renowacyjne i naprawcze płyty boiska sportowego
w miejscowości Pszenno”
Nie otwierać przed dniem 22.09.2025 r., godz. 14:30.
2. Za prawidłowe opisanie i zabezpieczenie koperty/opakowania przed jego przypadkowym otwarciem odpowiada Wykonawca.
3. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
4. Kserokopie dokumentów dołączonych do oferty Wykonawca potwierdza za zgodność z oryginałem.
VII. Miejsce i termin złożenia ofert:
Załącznik nr 2
UMOWA NR ………………. (PROJEKT)
zawarta w dniu .............2025 r. w oparciu o przeprowadzone zapytanie ofertowe o wartości poniżej kwoty określonej w art. 2 pkt 1 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) pomiędzy:
Gminnym Ośrodkiem Kultury Sportu i Rekreacji w Świdnicy
ul. Bartosza Głowackiego 4
58-100 Świdnica
reprezentowaną przez:
1. Krzysztofa Jas – Dyrektor
zwaną dalej "Zamawiającym" z jednej strony,
a:
z siedzibą w:
reprezentowanym przez:
1.
zwanym dalej „Wykonawcą”
o następującej treści:
§ 1
§ 2
Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji ul. Bartosza Głowackiego 4 58-100 Świdnica NIP: 884 26 26 106
§ 3
1. Zamawiający może naliczyć kary umowne w następujących wypadkach i wysokościach:
a) za zwłokę w wydaniu przedmiotu niniejszej umowy, w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki,
b) za zwłokę w usunięciu wad montażowych stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji i rękojmi w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłokę. Termin liczony będzie od następnego dnia po upływie terminu wyznaczonego na usunięcie wad.
c) za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 15% wynagrodzenia brutto.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w przypadku odstąpienia od przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w wysokości 15% wynagrodzenia brutto, z wyłączeniem przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
3. Zamawiający ma prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.
4. Niezależnie od zastrzeżonych kar umownych Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przenoszącego wysokość zastrzeżonych kar umownych.
§ 4
§ 5
§ 6
1) zmiany terminu realizacji zadania:
a) konieczności zlecenia zamówień dodatkowych;
b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót , dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, itd.;
c) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji;
2) Pozostałych zmian:
a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia).
§ 7
1) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
2) jeżeli Wykonawca nie wywiązuje się z terminu realizacji przedmiotu umowy,
3) jeżeli zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy,
4) w przypadku skierowania egzekucji do majątku Wykonawcy,
5) Wykonawca nie rozpoczął robót bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje ich pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie.
2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy jeśli Zamawiający odmawia bez uzasadnionej przyczyny odbioru przedmiotu umowy.
3. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
§ 8
§ 9
Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będzie rozstrzygał sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 10
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i Prawa Budowlanego.
§ 11
Umowę niniejszą sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach z czego 2 egzemplarze dla Zamawiającego.
Zamawiający: Wykonawca:
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
ul. B. Głowackiego 4
58-100 Świdnica
„Roboty renowacyjne i naprawcze płyty boiska sportowego w miejscowości Pszenno”
Pełna nazwa Wykonawcy: …......................................................................................................
Adres siedziby Wykonawcy: ......................................................................................................
tel. ..................................... tel. kom. ............................. e-mail .................................................
1. W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące„Roboty renowacyjne i naprawcze płyty boiska sportowego w miejscowości Pszenno” zobowiązuję się wykonać przedmiotowe zamówienie, zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, za następującą cenę:
Zaoferowana cena brutto za całe zamówienie .............................................. zł
2. Zobowiązujemy się wykonać przedmiot zamówienia w terminie do dnia 10.10.2025 r.
3. Na wykonany przedmiot zamówienia oferujemy 12 miesięcy gwarancji.
4. Akceptujemy warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym, tj.: płatność za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi jednorazowo w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
5. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą, przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z projektem umowy, której projekt stanowił załącznik nr 2 do zapytania ofertowego i akceptujemy bez zastrzeżeń, a w przypadku wyboru naszej oferty jako najkorzystniejszej, zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7. Następujące części zamówienia zamierzamy wykonać przy udziale podwykonawców (jeżeli dotyczy):
a) ...................................................
b) ...................................................
c) ...................................................
8. Oświadczamy, że:
a) przedmiot prowadzonej działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia,
b) w stosunku do naszej firmy nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości,
c) posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie,
d) dysponujemy potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,
e) nasza sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia należyte wykonanie zamówienia,
f) nie posiadamy zaległości wobec ZUS i Urzędu Skarbowego.
9. Załącznikami do niniejszej oferty są:
a) ………………………………...;
b) ………………………………...;
c) ………………………………....
……………..…………, dnia……………. ……….………………………
podpis i pieczęć osoby upoważnionej
do reprezentowania Wykonawcy

